dilluns, 14 de març del 2011

SILVIA, 39 ANYS

"He tingut els meus alts i baixos. És molt dur quedar-se sola amb tres filles. He tingut els meus problemes però ara estic bé, il·lusionada amb els meus nous projectes. M'he adonat que m'he passat molts anys amb ganes de morir-me, sentint-me una merda, aguantant insults, acusacions sense cap fonament, sentint-me sempre molt anul·lada. Sovint havia desitjat obrir la porta del cotxe, quan estava en marxa, i llançar-me".

La Sílvia va ser una nena amb problema de drogues i es va queda embarassada els 14 anys. Abans de casar-se van decidir, tant el seu marit com ella, deixa les amfetamines. El seu marit tenia doble personalitat quan bebia: l'insultava amb públic i ella es va anar fent petita. Al mateix moment va tenir problemes d'infidelitat, la tarotista de la Sílvia s'entenia amb el seu marit.

"Ho he superat, no l'he trobat mai a faltar"


FELICITAT

1 comentari: