dimarts, 15 de març del 2011

MARGOT, 43 ANYS

Tant a l'escola com a casa em pegaven. En el moment en que em vaig posar a treballa i em vaig enamorar (s'obria un nou camí). Ell sempre em liava, i la vaig començar a tenir agressivitat cap a ell. Era molt gelós, no suportava que em veies amb altres homes. Havien pallisses, però contra més m'allunyava més l'estimava.

"Quan jo estava nerviosa, sempre en donava dos bufetades; m'havia acostumat aquest mètode, fins que algu em va abraçar i vai veure que hi havia altres maneres més agradables de calmar-me".

SEPARACIÓ, pis nou, feina nova, NOVA VIDA!!



"L'elecció de l'amor és innocent"

"A totes aquelles dones que els hi ha passat els demanaria que demanessin ajuda psicològica i que en parlin amb els seus amics, que demanin tot el suport que necessitin, que s'envoltin d''aquells que us estimen, que parlin. - aquells que escolten diria que no li estiguin a sobre amb consells ni amb: "allò que ha de fer", que no la culpin, que no es creguin millor. Quan estàs en aquesta situacio el que més necessiten és suport, que t'acullin, que et respectin".

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada